Aalborg Roklub

fotoalbum

AndersOerom.jpg
302 visningerKommunikationschef Anders Ørom i fuld gang med at nedskrive referat til klubbladet. De øvrige bestyrelsesmedlemmer er tydeligvis præget af situationens alvor.
Bjarne.jpg
287 visningerRedaktionen havde ventet det årlige udfald fra Bjarne Yankee Pedersen mod kajakkerne - men det udeblev !
Måske er Bjarne blevet mildere og mere tolerant med alderen - men det kan også skyldes, at han var omgærdet af de fire gamle veteraner Michael Hermansen, Aage Nielsen, Roar Clausen og Hans Jensen.
273 visningerFoto: Peter Laubek
260 visninger
241 visningerFoto: Peter Laubek
263 visningerFoto: Peter Laubek
249 visningerFoto: Peter Laubek
Hof.jpg
244 visningerLedelsen af årets generalforsamling var som vanlig overgivet til Niels Erik Hofman og derfor i trygge hænder. Som det fremgår af billedet har både formand og økonomichef foldet hænderne - det hjalp - begge fik godkendt respektive årsberetninger.

KarstenHolt.jpg
244 visningerHåber du kan holde dig i ro i dag og ikke er alt for ramponeret efter at have været under kniven.
Jeg sender billeder med billedtekst fra GF 2011 efterhånden som de er klar.
Har aftalt med Anders Ørom, at han snarest sender referat fra GF. Ligeledes kommer der Formanden har ordet omkring den 15.
Klubbens nye næstformand Niels Østergaard lovede at sende det sidste nye vedr. Projekt 25.

SimonLyngshede.jpg
235 visningerSimon Lyngshede aflægger regnskab for 2010. Simon overlader posten som Økonomichef til Aage Vest, men fortsætter i bestyrelsen som Human Ressourcechef.

SvendLanger.jpg
244 visningerDen afgående formand for dispositionsfonden aflægger sin sidste beretning i denne omgang. Formandskabet bliver i Team Torsdag, da Finn Jensen overtager formandsposten.

11 filer på 1 side(r)