Aalborg Roklubs Generalforsamling 2025

Generalforsamlingen afholdes tirsdag, den  25. februar 2025 kl. 19:00
i roklubbens opholdsstue.

Regnskab for 2024 og budget 2025 vil være fremlagt i
klubben til gennemsyn senest to uger før
generalforsamlingen.

Indkomne forslag vil tillige være fremlagt til
medlemmernes gennemsyn – og vil tillige være
tilgængeligt på hjemmesiden.

Den ordinære generalforsamling afholdes med følgende dagsordenpunkter (iflg. vedtægterne):

  1. Valg af dirigent
  2. Bestyrelsens beretning for den forløbne sæson.
  3. Kassereren fremlægger det reviderede regnskab til godkendelse.
  4. Behandling af evt. indkomne forslag.
  5. Gennemgang af bestyrelsens planer for den kommende sæson, herunder godken­delse af budget og fastlæggelse af kontingent for samme.
  6. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleant iflg. §5. *)
  7. Valg af 2 revisorer.
  8. Beretning for dispositionsfonden og valg af formand for samme.
  9. Eventuelt.

På valg i 2025 er:

  1. Næstformand – Ulrik Saxager -(modtager genvalg)
  2. Kasserer- Allan Pedersen   -(modtager IKKE genvalg)
  3. Bestyrelsesmedlem (kaproningschef) – vakant
  4. Bestyrelsesmedlem (klubhus) –vakant– vælges for 1 år
  5. Valg af supplant


Regnskab 2024, status og budget 2025:

Regnskab for 2024 og budget 2025 vil være fremlagt i klubben til gennemsyn
2 uger før generalforsamlingen.

Deadline for forslag, der ønskes behandlet under pkt. 4. er den 4. februar 2025.

BEMÆRK: Roklubben vil være vært med den traditionelle forplejning ved årets generalforsamling

Vi ser frem til den traditionelle store tilslutning.

Bestyrelsen