Generalforsamlingen afholdes tirsdag, den 25. februar 2025 kl. 19:00
i roklubbens opholdsstue.
Regnskab for 2024 og budget 2025 vil være fremlagt i
klubben til gennemsyn senest to uger før
generalforsamlingen.
Indkomne forslag vil tillige være fremlagt til
medlemmernes gennemsyn – og vil tillige være
tilgængeligt på hjemmesiden.
Den ordinære generalforsamling afholdes med følgende dagsordenpunkter (iflg. vedtægterne):
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning for den forløbne sæson.
- Kassereren fremlægger det reviderede regnskab til godkendelse.
- Behandling af evt. indkomne forslag.
- Gennemgang af bestyrelsens planer for den kommende sæson, herunder godkendelse af budget og fastlæggelse af kontingent for samme.
- Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleant iflg. §5. *)
- Valg af 2 revisorer.
- Beretning for dispositionsfonden og valg af formand for samme.
- Eventuelt.
På valg i 2025 er:
- Næstformand – Ulrik Saxager -(modtager genvalg)
- Kasserer- Allan Pedersen -(modtager IKKE genvalg)
- Bestyrelsesmedlem (kaproningschef) – vakant
- Bestyrelsesmedlem (klubhus) –vakant– vælges for 1 år
- Valg af supplant
Regnskab 2024, status og budget 2025:
Regnskab for 2024 og budget 2025 vil være fremlagt i klubben til gennemsyn
2 uger før generalforsamlingen.
Deadline for forslag, der ønskes behandlet under pkt. 4. er den 4. februar 2025.
BEMÆRK: Roklubben vil være vært med den traditionelle forplejning ved årets generalforsamling
Vi ser frem til den traditionelle store tilslutning.
Bestyrelsen